Laatste nachtje Tilburg

26 mei 2012 - Tilburg, Nederland

Welkom allemaal op onze reisblog!

Via deze site zullen we jullie de komende 5 maanden op de hoogte houden van onze belevenissen in Australie en Nieuw-Zeeland!

Nu we allebei ons diploma binnen hebben en na een geslaagd feest gisteren voor het afstuderen van Marion (waarvoor nogmaals dank voor iedereen die erbij was!), komt het vertrek toch wel echt dichtbij; nog 3 nachtjes slapen...

Nieck heeft vandaag zijn spullen al verhuisd, morgen ga ik na 8 mooie jaren de varkensmarkt verlaten. Toch een raar idee dat dit onze laatste nacht hier zal zijn; het maakt de afsluiting van de studententijd nu wel echt definitief, maar dat werd stiekem natuurlijk ook wel een beetje tijd:)!  Gelukkig nu dus nog wel eerst 5 maanden op reis voordat we echt aan het burgerleven moeten gaan beginnen:)!

We vertrekken dinsdag om 19.00 vanaf Schiphol, waarvandaan we via Londen Heathrow en Singapore naar Melbourne zullen vliegen, waar we donderdagochtend (plaatselijke tijd) 05.45 aankomen. Daar zullen we een paar dagen acclimatiseren voordat we aan ons echte reisplan gaan beginnen, die er in het kort als volgt uitziet: Melbourne - Adelaide - Alice springs - Darwin - Sydney - Auckland -Christchurch.

We hopen dat jullie allemaal onze reis gaan volgen via deze site, we zullen regelmatig verhaaltjes en foto's posten; dus meld je aan voor de mailinglijst als je graag op de hoogte wilt blijven:)!

Nieck en Marion

1. Kelly:
    27 mei 2012
    Veel plezier !!! en een goede vlucht toegewenst natuurlijk :D
  2. Jo en urs:
    28 mei 2012
    he luitjes,

super veel plezier en hou ons op de hoogte
    suc6 en denk af entoe ff aan ons
    veel reis plezier
    zullen jullie missen
    dikke ibt kus xxx van jo en urs
  3. Arie:
    Nieck en Marion,

Veel plezier en geniet van deze mooie reis.

Groeten,
    Arie Meeuwissen
  4. Frank:
    29 mei 2012
    Een geweldige reis toegewenst! Ik zal de blog in de gaten houden! :)

Groetjes,

Frank van Veldhuizen
  5. Johan:
    Veel plezier.
    Ik ga jullie zekers volgen.

Kalmpies aan doen.